Joia e ziua prezentărilor, iar azi e rândul Andrei să fie descusută și să o cunoașteți.

Ne plac creativii și ne plac și oamenii care ne trec pragul la diverse evenimente pe care le organizăm, iar mai apoi devin membri activi în comunitatea noastră tot mai diversă.

M: Salut, Andra! Spune-ne, te rog, cu ce te ocupi.
A: Salut! În momentul de față lucrez ca digital marketer cu 5 clienți internaționali. Proiectele pe care lucrez sunt diverse de la clinici dermatologice din State la agenții imobiliare din Australia. Task-urile mele, la rândul lor, sunt aproape la fel de diverse: creez campanii de advertising online (Google AdWords | Facebook Ads), campanii de social media și campanii de email marketing. În același timp, sunt și responsabilă de crearea designul necesar pentru toate aceste campanii.

M: Când ai ales să devii freelancer și de ce ai ales această opțiune versus a fi angajată?

A: După 2 ani ca digital marketer într-o companie de IT din Cluj mi-am dat seama că nu cresc profesional la ritmul la care mi-aș fi dorit. Lucrurile se întâmplau foarte lent, ajungeam să fac compromisuri în ceea ce privește tipul de muncă pe care îmi doream să-l fac și, după câteva luni, când ajungeam să trag o linie și să-mi evaluez progresul îmi dădeam seama bat pasul pe loc. Așa că freelancing-ul a fost, pentru mine, opțiunea plăcut inconfortabilă care m-a făcut să-mi ies din zona de confort, să-mi fac un plan de dezvlotare, să-mi găsesc clienți cu care să pot face munca pe care mi-am dorit dintotdeauna să o fac și să-mi testez puțin limitele.

M: De unde sunt clienții tăi? Cum îi găsești?

A: Mi-am găsit aproape toți clienții actuali pe UpWork. Am un singur client local, o colaborare care a început în urma unei discuții la Hub 🙂 Majoritatea clienților sunt din State, dar colaborez și cu un client din Australia și cu unul din UK.

M: De ce ai ales un spațiu de coworking să lucrezi?

A: Pentru că, oricât de zen și cozy ar fi apartamentul meu, uneori am nevoie să simt că fac parte dintr-o comunitate. Iar la Hub e întotdeauna o atmosferă așa de faină, încât devin și eu mult mai productivă. Ah … not to mention, scaunele voastre sunt mult mai confortabile decât scaunul meu de acasa 😀

M: Cum ai descrie o zi de muncă la Impact Hub Cluj-Napoca?

A: Până acum zilele mele de muncă la Hub au fost extrem de diferite așa că nu cred că le-aș putea încadra într-un tipar. Unele zile pot începe la ora 10 dimineața și să se termine după miezul nopții după un eveniment reușit și un party de Huboween. Altele sunt scurte, productive. Just what you need to get the job done. Dar întotdeauna sunt prezente conversațiile faine și constructive la lunch sau la cafea.

andra-lazar

Ea este Andra, iar dacă ai întrebări sau curiozități despre digital marketing, campanii, design sau doar vrei să știi mai multe despre cum e să fii freelancer, caută-o la noi să beți o cafea!

Dacă încă nu ai ajuns la noi, te așteptăm măcar pentru o zi să testezi spațiul nostru de lucru, gratuit! Sigur, te încurajăm să vii cu un prieten. Avem (încă) locuri libere. 🙂

monicaratiu